Objavljen javni poziv za realizaciju stručne prakse

U skladu sa Programom zapošljavanja grada Pirota sa akcionim planom za period od 2024. do 2026. godine, Grad Pirot i Nacionalna služba za zapošljavanje-filijala Pirot raspisali su javni poziv za realizaciju mere stručne prakse u 2025. godini. Ova mera podrazumeva stručno osposobljavanje nezaposlenog lica za samostalan rad u zanimanju za koje je stečeno odgovarajuće obrazovanje, radi obavljanja pripravničkog staža, odnosno sticanja uslova za polaganje stručnog ispita, bez zasnivanja radnog odnosa.
Iz gradskog budžeta je za ovu meru izdvojeno 7 miliona dinara i u planu je angažovanje 17 volontera-pripravnika, od čega 13 sa visokom, a po 2 sa višom i srednjom stručnom spremom.
Poziv je otvoren do 24. februara 2025. godine, a prijavu mogu podneti poslodavci iz svih sektora, bez ikakvih ograničenja, pod uslovom da imaju sedište ili registrovanu poslovnu jedinicu na teritoriji grada Pirota.
Više informacija u vezi sa pozivom mogu se dobiti u Kancelariji za lokalni ekonomski razvoj Grada Pirota i filijali Pirot Nacionalne službe za zapošljavanje.
Dokumentacija se može preuzeti i putem sledećeg LINKA
*Saopštenje: Kancelarija za lokalni ekonomski razvoj
-
06. okt 2025. 10:53 Tradicionalno, svake godine u prvoj nedelji oktobra organizuje se Dečija nedelja. Aktivnosti posvećene deci trajaće od 6. do 12. oktobra. Slogan ovogodišnje manifestacije je „Imam pravo ... -
01. okt 2025. 16:34 Vlada Republike Srbije usvojila je izmene i dopune Uredbe o energetski ugroženom kupcu, kojima će se obezbediti olakšice za socijalno ugrožena domaćinstva u predstojećoj grejnoj sezoni. Ovim ... -
30. sep 2025. 13:43 Gradska uprava Grada Pirota poziva sve zainteresovane građane da učestvuju u anketi projekta Participativno budžetiranje. Anketa će biti sprovedena od 30. septembra do 13. oktobra 2025. god. ... -
26. sep 2025. 16:20 Danas je u Beogradu gradonačelnik Pirota Vladan Vasić, zajedno sa ministarkom zaštite životne sredine Sarom Pavkov, potpisao ugovor vredan 243.840.000 dinara u okviru projekta „...