Milan Radovanović: Naša porodica zahvaljuje direktoru Zoranu Nikoliću! Njegov primer zaslužuje naše iskreno poštovanje!!

16. februar 2017. 13:00 Gradska hronika Pirot Plus Online

Znate ono “čini dobro i dobru se nadaj”! To je poruka sa kojom živimo, posebno u onim trenucima kada vas muka natera i onda pomislite da vam mi možemo pomoći. Ne konkretno naravno, već apelom, pozivom, razgovorom sa odgovornima.

Pre nekoliko dana na mejl je stiglo pismo. Objavljujemo jedan deo. Pisao nam je Milan Radovanović iz Barje Čiflika .

Poštovani uredniče

Poštovani, molim vas ako želite da objavite na Vašem portalu jer nemam vodu već 20 dana u kući, selo Barje Čiflik.

Vodim troje dece na gradski zatvoreni bazen da se kupaju ,

Kupatilo mi puno veša , ja nosim jedne te iste pantalone i bluzu i čarape 20 dana. Voda zaledila negde od glavnog priključka do šahte na dužini od 150m .

Potom je Milan došao u našu Redakciju i mi smo pozvali uvek predusretljivog i spremnog na akciju, direktora Zorana Nikolića i pitali da primi i čuje probleme porodice Radovanović. Milan Radovanović je već sutradan, bio u kabinetu direktora Nikolića. Kako je dolazio praznik, direktor je obećao da će danas, u petak, 17. februara radnici Vodovoda i kanalizacije biti u Barje Čifliku. Medjutim, direktor je u svom stilu iznenadio Radovanoviće. Kada smo danas u dogovoreno vreme bili u sokaku kuće porodice Radovinović bili smo prijatno iznenadjeni.

Eto dobrog primera, dobre priče o dobrim ljudima koji razumeju muke drugih ljudi. Mir, spokojstvo i dobro raspoloženje vratilo se u porodicu Radovanović. Zoran Nikolić, direktor, još jednom je, po ko zna koji put pokazao upravo ono ,,dobro u ljudima”!!

Život ide dalje, danas je stigao još jedan mejl. Srećni smo, iskreno, kada nam pišete i tražite pomoć. Evo teksta!

-Poštovani!

Imamo problem u naselju Kale u ulici Topolska bivša Ponorska , gde ulično osvetljenje ne radi vise od 10 dana. Isto je prijavljeno nadležnim službama Komunalnog preduzeća. Molimo za pomoć unapred hvala!

Miljan Jovanović Pirot

Informaciju smo prosledili Bobanu Toliću, koji je tokom prepodneva bio van Preduzeća. Rečeno nam je da je Emina Kostić odgovorna za ove poslove. Istog trenutka zvala je Distribuciju, pošto se najverovatnije radi o kvaru na kaseti, o čemu brine ovo Preduzeće.

Zoran Djordjević je reagovao na isti način kao Zoran Nikolić. Već je dao nalog da ekipa Distribucije izadje “na teren” Ponovo smo pronašli to “dobro u ljudima”!!