Vladimir Ilić, direktor Tigra ad: Trend rasta proizvodnje i izvoza nastavljamo i u 2021. godini

04. februar 2021. 12:50 Privreda Pirot Plus Online

Fabrika Tigar ad iz meseca u mesec popravlja finansijski bilans.

Strategija poslovanja i razvoja u 2020. godini nastavljena je misijom rasta obima kroz povećanu prodaju postojećih programa, kupaca i tržišta kao i kroz uvođenje novih proizvoda i osvajanje novih tržišta. 

Izvoz je i dalje dominantan oblik prodaje asortimana fabrike, što je nastavljeno i početkom ove godine. Uspeh svih Tigrovih fabrika leži u brzom prilagođavanju promenama potrebama kod kupaca, kako u zemlji tako i u inostranstvu.

Prema rečima Vladimira Ilića, generalnog direktora, sve tri fabrike posluju pozitivno. Fabrika obuće kao nosilac poslovanja Kompanije Tigar ad uspeva da adekvatnim nastupom na tržištu i praćenjem potreba zadrži sve inostrane i domaće kupce. 

Velika korporativna prednost Fabrike Tigar obuća na tržištu ogleda se u tome da potrebe krajnjih korisnika odnosno potrošača rastu za gumenom obućom. Radimo opanak i za japansko tržište, kaže Ilić.

Analiza poslovanja u 2020. godini, koja je od marta bila pogođena epidemijom svetskih razmera, pokazuje da je Tigar uspeo da svoju poziciju drugog najvećeg izvoznika u EU u kategoriji gumene obuće, zadrži i da pri tom ostvari najmanji pad u odnosu na svoje glavne svetske konkurente. Trend rasta vrednosti nastavljen je i početkom 2021. godine. 

2020. godina, prema rečima direktora Ilića bila je puna izazova, nimalo laka i po mnogo čemu specifična. Takođe u prošlog godini obeležen je i značajan jubilej, 85 godina postojanja.