Pirot se prepoznaje po svojim vrednostima

25. maj 2015. 10:54 Društvo Pirot Plus Online

Ovog vikenda je u Beogradu, na Kalemegdanu, prvi put održan Festival svih festivala Srbije, destinacija i degustacija pod nazivom Beogradski manifest. Prema rečima direktora, Bratislava Zlatkova, Pirot je promovisao svoje poznate brendove, Sajam peglane kobasice, Festival staroplaninskih jela u Temskoj i Jagnjijadu. Tim povodom napravljena je dvojezična brošura o turističkim potencijalima našeg kraja. Zlatkov kaže da je Manifestacija bila izuzetno posećena i da se može porediti sa Beogradskim sajmom turizma.

Odlična Manifestacija koja me je oduševila i verujem da će iz godine u godinu rasti i slobodan sam da kažem da se može porediti sa Beogradskim sajmom turizma koji je najači u regionu. Bilo je mnogo posetilaca, organizovanih grupa iz zemlje i inostranstva. Bez obzira na vremenske prilike samo u jednom danu preko 10.000 posetilaca u predivnom ambijentu Kalemegdana. Ono što nam je posebno imponovalo jeste da su mnogi od njih obilazili naše štandove. Videlo se da imaju zavidna znanja o Pirotu i pirotskim vrednostima.Oduševilo me to da znaju za peglanu kobasicu, kačkavalj, ćilim, vodopade na Staroj Planini, seoskom turizmu i tako dalje.Pirot je sada poznat i nije više samo grad na jugoistoku Srbije. Iskoristili smo priliku da predstavimo pirotske turističke potencijale i sve u svemu veoma smo zadovoljni Beogradskim manifestom“-kaže Zlatkov