Kampanja "Hajp na start" u Tehničkoj školi Pirot. Cilj - ohrabriti mlade da svoje poslovne ideje pretvore u uspešne biznise

11. decembar 2024. 13:23 Društvo Pirot Plus Online

Fond za razvoj sprovodi kampanju ohrabrivanja preduzetništva kod mladih kako bi mogli da se prijave za radionice za sticanje veštine i znanja za prve korake u biznisu pod nazivom "Hajp na start". Danas je kampanja promovisana u Pirotu u Tehničkoj školi,  tom prilikom okupila učenike završnih razreda Tehničke škole kao i đake Mlekarske škole „Dr Obren Pejić“.

Ova kampanja ima za cilj da inspiriše i motiviše učenike završnih razreda srednjih škola, koji su budući preduzetnici, da razviju svoje poslovne ideje i pretvore ih u uspešne projekte. Događaj u okviru kampanje će uključiti prezentacije, gostovanje uspešnih privrednika, kao i motivacione video poruke uspešnih i poznatih preduzetnika a na kraju i kviz sa nagradama.

Više od 70% mladih u Srbiji vidi strah od neuspeha kao jednu od najvećih prepreka u pokretanju svog biznisa a tu je presudan nedostatak informacija, smatraju u Fondu za razvoj koji su već dve nedelje u kampanji za pomoći mladima da steknu neophodna znanja i obaveštenja.

Mi želimo da im pružimo dodatne informacije, da im takođe omogućimo da se prijave i za naše edukacije, radionice, gde će zaista steći veštine i znanja neophodne da urade biznis plan, da targetiraju tržište za neke svoje planove i ideje koje već imaju i da na kraju apliciraju za kredite kod Fonda za razvoj ili bespovratna sredstva koje pruža Ministarstvo privrede. Kroz neke ankete koje smo vodili, ustanovili smo da preko 70% mladih kao jednu od najvećih prepreka vidi strah od neuspeha, i nedostatak informacija. To je ono što mi moramo da uradimo da poboljšamo i učinimo njima dostupno znanje, informacije, i edukaciju koje mi imamo – reka je direktorka Fonda za razvoj, Tatjana Matić na promociji projekta u Tehničkoj školi u Pirotu, a da će sledećih nedelja obići i Leskovac, Niš, Negotin i Šabac.

Miloš Colić, zamenik gradonačelnika Pirota istakao je značaj ovakvih predavanja u ohrabrivanju mladih za ostvarivanje svojih preduzetničkih ideja.

Događaj je vodio popularni influenser, koji je veoma poznat u generaciji srednjoškolaca, Andrija Jović, a sve aktivnosti  su osmišljene na način koji odgovara interesovanjima i potrebama mlade publike.