Još nekoliko dana do kraja Akcije „Mala dela su velika stvar“

08. decembar 2019. 11:00 Privreda Pirot Plus Online

U okviru kampanje „Mala dela su velika stvar“ koja traje do 15. decembra u svim Lidl prodavnicama, građani širom Srbije prikupljaju namirnice za korisnike humanitarnih programa Crvenog krsta Srbije. Kompanija Lidl Srbija i Crveni krst Srbije pozivaju potrošače iz Pirota da učestvuju i doniraju proizvode u narednih nekoliko dana. Nakon akcije, kompanija će obezbediti i dodatna novčana sredstva, namenjena opremanju više od 10 narodnih kuhinja širom Srbije.

Svi koji svrate u Lidl, mogu da kupe i doniraju osnovne životne namirnice, konditorske proizvode i sredstva za higijenu. Iza kasa nalaze se obeleženi stolovi na koje se kupljeni proizvodi mogu odložiti, i oni će biti dostavljeni Crvenom krstu u Pirotu.

Drago nam je da su se građani u gradovima, u kojima Lidl posluje, odazvali našem pozivu i učestvuju u velikoj humanitarnoj akciji. Zajedno prikupljamo namirnice, kako bismo ih donirali najugroženijima. Veliki broj potrošača je dosad pokazao solidarnost i brigu i mi im zahvaljujemo što na ovaj način možemo da pružimo doprinos organizacijama koje brinu o ranjivim društvenim grupama“, izjavila je rukovodilac korporativnih komunikacija u kompaniji Lidl Srbija, Martina Petrović.

Kompanija Lidl Srbija donirala je ove godine 7 tona hrane Crvenom krstu Srbije, a sada nastavlja da pruža podršku Crvenom krstu i unapređuje uslove života u zajednicama u kojima je otvorila svoje prodavnice.

Kroz svoju dugu istoriju od 143 godine, Crveni krst Srbije pruža pomoć najranjivijima među nama, i to zahvaljujući angažovanju velikog broja volontera, dobrotvora, zajednice i posebno društveno odgovornih kompanija. Danas, Crveni krst Srbije pomaže u saradnji sa kompanijom Lidl Srbija koja ima visoku svest o važnosti pružanja pomoći. Dobre namere potrošača u prodavnicama Lidla pomoći će našim najugroženijim sugrađanima. Zahvaljujemo na inicijativi da zajednički organizujemo ovu akciju solidarnosti“, istakao je predsednik Crvenog krsta Srbije, prof. dr Dragan Radovanović. 

Brinući o zajednici u kojoj posluje, Lidl Srbija će odmah nakon akcije „Mala dela su velika stvar“ obezbediti i dodatna novčana sredstva, namenjena opremanju više od 10 narodnih kuhinja širom Srbije.

„Za bolje sutra“

Kao internacionalni trgovinski lanac, Lidl Srbija u svakodnevnom delovanju, osim ekonomskih, u obzir uzima i društvene i ekološke faktore. Kroz moto odgovornosti „Za bolje sutra“, kompanija Lidl Srbija se trudi da na duge staze gradi strategiju društveno odgovornog poslovanja koja treba da ima

O Lidlu

Kompanija Lidl deo je nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta i broji više od 287.000 zaposlenih. Na osnovu nacionalnih nagrada za najboljeg maloprodavca u više zemalja Evrope, Lidl je nosilac priznanja „Retailer of the Year Europe” za 2018/2019.
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 37 prodavnica u 26 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu.