Gradska toplana anketira o zadovoljstvu korisnika usluge snabdevanja toplotnom energijom

22. oktobar 2025. 10:01 Gradska hronika Pirot Plus Online

JKP „Gradska toplana“ Pirot obaveštava korisnike usluge snabdevanja toplotnom energijom da će u narednom periodu sprovesti anketu o zadovoljstvu korisnika.

Cilj anketiranja je da se sagleda nivo zadovoljstva korisnika kvalitetom usluge, uzajamnom komunikacijom i efikasnošću u otklanjanju eventualnih problema u sistemu grejanja.

Ispitivanje zadovoljstva korisnika je način da na osnovu pripupljenih podataka unapredimo efikasnost u otklanjanju eventualnih problema u sistemu grejanja, kvalitet usluga, međusobnu komunikaciju i bolje odgovorimo na vaše potrebe u vezi isporuke toplotne energije.

Anketiranje će biti sprovedeno u periodu od 20.10.2025.godine do 31.10.2025. godine.

Popunjavanje ankete je dobrovoljno i anonimno, a prikupljeni podaci koristiće se isključivo u svrhu unapređenja usluge isporuke toplotne energije.

Upitnik možete preuzeti i popunjen predati:
-u prostorijama Upravne zgrade u ulici Nišavska broj 11. u Pirotu i na blagajni u aneksu Doma kulture u Pirotu u ulici Srpskih vladara broj 77 i
-na sajtu JKP,,Gradska toplana,, Pirot https://toplanapi.rs

Popunjen upitnik možete poslati i na e-mail:toplana.pirot@toplanapi.rs.
Vaše mišljenje nam je važno.
Hvala što ćete izdvojiti vreme i učestvovati u ispitivanju.

S poštovanjem,

JKP „Gradska toplana“ Pirot

Direktor Gradske toplane, Bratislav Ćirić, rekao je da je upitnik anoniman i da žele da dobiju povratne informacije od korisnika kako bi mogli da planiraju dalji rad. Pitanja su vezana za kvalitet grejanja, komunikaciju sa Toplanom, da li su korisnici zadovoljni brzinom otklanjanja kvarova i da imaju određene predloge, naveo je Ćirić.

*Upitnik možete preuzeti i OVDE