AHA Mura Dom kulture FK Radnički Pirot Gimnazija JP "Gradska toplana" JP "Komunalac" JP Vodovod i kanalizacija Karate KK Pirot KMF Pirot NALED obrazovanje OŠ "8. septembar" Politika Rodoljub Ćirić Tigar ad Uroš Mijalković Vladan Vasić vremenska prognoza zdravstvo Zoran Nikolic ŽKK Gimnazijalac ŽRK Pirot
Lokalna samouprava

Objavljeno 11.02.2019. | objavio Plusonline

0

Na redovnom sastanku kordinacije načelnika svih okruga i ministra Ružića razgovarano o Centralnom i Adresnom registru

Nedavno su se načelnici svih upravnih okruga sastali  u Požarevcu, u Viminaciumu, sa ministrom državne uprave i lokalne samouprave Brankom Ružićem i njegovim saradnicima.

Na sastanku se, prema rečima Dragane Tončić, načelnice PUO, razgovaralo o aktuelnostima u radu uprave, primeni određenih zakona, kao i o planovima za naredni period, gde se očekuje kompletiranje projekta „Ažuriranje adresnog registra“, kao i uvođenje e-inspektora u vršenju inspekcijskog nadzora.

  • Ministarstvo u saradnji sa okruzima podržava gradove i opštine u procesu reforme javne uprave. Razgovarali smo o Centralnom registru, kao i o ažuriranju Adresnog registra, koje se u radi u saradnji sa Republičkim geodetskim zavodom. U Srbiji je na desetine hiljada ulica bez naziva, a objekti u tim ulicama bez broja. Kada je u pitanju Centralni registar on će objediniti 13 elektronskih evidencija koje sada vode različite institucije, tako da će službenici u postupcima koje vode, ove baze koristiti kao izvor podataka, rekla je u izjavi za portal Plusonline načelnica Tončić. 

Adresni registar je osnovni i javni registar o kućnim brojevima i nazivima ulica i trgova u naseljenom mestu.

U njemu se, između ostalog, nalaze podaci o nazivima opština, naseljenih mesta, katastarskih opština, ulica, trgova, brojevi kuća, ali i sve izmene u nazivima i brojevima.

Adresni registar obuhvata i utvrđivanje kućnih brojeva za stambene i poslovne zgrade, kao i za katastarske parcele koje su urbanističkim planom predviđene za izgradnju.

Punu funkcionalnost Adresni registar će dobiti kada bude odražavao realno stanje na terenu – što se očekuje najkasnije do sredine 2019. Prvobitni plan Vlade je bio da se to dogodi do kraja 2018. Kada sve bude gotovo, niko u Srbiji u dokumentima više neće imati podatak – „Nema ulice, bb”.

Građanima ova promena neće doneti dodatne rashode, jer će, kažu u Vladi Srbije, sve troškove zamene važećih ličnih dokumenata, koje su neophodne zbog ažuriranja adresnog registra – snositi država.

 Foto sa sajta PUO

Tagovi: , , ,



Komentari su zatvoreni.

Back to Top ↑

  • Prijatelji Plus radija i portala Plusonline